自由気ままなかえると旅を

ジャンル
:放置型シミュレーション
発売日
:2017年11月
価格 
:無料 アプリ内購入あり

AppStoreよりダウンロード
AppStore QRコード
GooglePlayよりダウンロード
GooglePlay QRコード

よくあるお問い合わせ

ライセンスビジネスのお問い合わせ

◆ご購入後の反映されないみつ葉のクローバーの対応についてのお知らせ◆

通常、ご注文後、すぐにご購入アイテム(みつ葉のクローバー)は反映されますが、通信状況によっては、まれに時間がかかる場合もあります。
購入アイテムが正常に反映されない場合には、一度端末の再起動を行い、通信環境が良好な状態でアプリを起動後、クローバーこうにゅう画面より、みつ葉のクローバーが反映されているか、一度お確かめください。
その際に、再度ご購入されないように、ご注意ください。

上記をお試しいただいた後も、正常に反映されない場合には、弊社にて調査をいたしますので、アプリ内のクローバーこうにゅう画面下部「購入状態の確認」ボタンより、購入状態の確認申請フォームへ遷移し、必要事項をご入力の上ご送信をお願いいたします。
※購入確認申請機能はVer1.0.6から実装しております。旅かえるのバージョンがVer1.0.6以降になっているかをお確かめください。

【iOSをお使いのお客様】
iOSをお使いのお客様は、申請フォームの送信後に「iTunes Store・App Storeの購入履歴画面」、 もしくは「レシートメール」のスクリーンショットの添付をお願いいたします。
なお、スクリーンショットは【購入日・注文番号・購入金額】がわかるようにご撮影をお願いします。
画像の送信は、クローバーこうにゅう画面 > 購入状態の確認 > 購入情報画像の送信のボタンより、メールを起動し、スクリーンショットを添付してお送りいただくようお願いします。
---------------------------------------------------------------------------------

Under normal circumstances, item purchase (みつ葉のクローバー/Three-leaved) should be updated immediately after the purchase is requested. However this can be affected by the internet connection and the purchase update may be delayed as a result.
If your purchase has not been updated correctly, please restart your device, start up the application in a place with good internet condition, and re-check the purchase screen to confirm if the purchase has been updated.

If you have tried the method above and your purchase is still not correctly updated, we will look it up for you. This can be done by pressing the 「購入状態確認」(confirm purchases) button at the bottom of the 「クローバーこうにゅう」(Clover purchase) page. Please fill the form with necessary information and send it.

The 「購入状態確認」(confirm purchases) button is implemented in 旅かえるVer1.0.6 and above , so please check whether your application is up to date.

【For iOS users】
After sending the application form, please also send a follow up with a screenshot of 「iTunes Store/App Store」purchase history, or a screenshot of your 「Receipt Mail」 attached.
Information: 「Date of purchase, Order number, Amount of purchase」will be necessary so please make sure these are included in the screenshots.

To send the screenshots, follow the following steps:
クローバーこうにゅう画面 (Clover purchase screen)> 購入状態の確認(confirm purchases) > 「購入情報画像の送信」(Send purchase receipt screenshot). The mail application will start up, so please attach the screenshot files in the mail and send it to us.